.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تشكيل كميته ساماند‌هي ازدواج در مازندران

به منظور آماده‌سازي و فراهم كردن شرايط مناسب و مساعد در ازدواج جوانان، نخستين كميته ساماندهي ازدواج در شهرستان جويبار تشكيل شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از  فارس ، اين كميته با مشاركت دستگاه‌هاي فرهنگي، اقتصادي و اجرايي در فرمانداري شهرستان جويبار تشكيل شد.
اين كميته متشكل از كميته‌هاي فرهنگي، اشتغال، اقتصادي و اجتماعي است كه در راستاي فراهم‌سازي مكان، خدمات، تسهيلات و آموزش در امر ازدواج براي جوانان برگزار مي‌شود.
فرماندار جويبار و رئيس كميته ساماندهي ازدواج شهرستان جويبار بيكاري را مهم‌ترين مانع ازدواج جوانان در كشور اعلام و افزود: اداره كار و امور اجتماعي شهرستان جويبار كه در شهرستان قائمشهر مستقر است تا دو هفته آينده ليست افراد بيكار به تفكيك جنسيت و با ارائه آمار و درصد مشخص در راستاي اهداف كميته اشتغال را آماده مي‌كند.
عليرضا عليزاده تصريح كرد: از طريق ثبت و اسناد به پسر و دختران براي مشاوره قبل از ازدواج و معرفي به اداره بهزيستي و مراكز بهداشت اقدام مي‌شود.
وي گفت: دستگاه‌هاي اداري شهرستان جويبار با شناسايي و شناخت موانع ازدواج و ارائه آن در جلسه‌هاي بعدي در حل اين مشكل همكاري كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.